haine,hainutze si accesorii vintage,noi sau sh

paaai.. regulile jocului ar fi urmatoarele:
-produsele sunt trimise prin posta romana (sistem ramburs)
-pt. comenzi si orice intrebare in privinta lucrusoarelor raspundem cu mare placere pe mail( geturfunkon@yahoo.com )
-nu se primesc retururi(so pls pls daca sunt nelamuriri in privinta unui produs spuneti-mi inainte de a se trimite coletul)
....last but not least: have fun shopping! ;)

duminică, 6 februarie 2011

shoes globe fete 100ron

 marime 38-39
 au fost purtati de 2-3 ori, problema este ca imi sunt mari asa ca am decis sa renunt la ei

Un comentariu:

  1. eu port 36,37,38 la incaltaminte si am unii skateri,marimea 37,crezi ca ar merge sa iau 36 sau 38?vreau sa.mi cumpar unii si nu sunt sigura daca mi s.ar potrivi.skaterii pe care ii am au talpa de 25,2cm..cam asa...

    RăspundețiȘtergere